PENGENALAN

ASSALAMMUALAIKUM

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM


Alhamdulillah akhirnya terhasil juga blog ini. Blog untuk saya berkongsi maklumat dengan anda semua tentang super product.Setelah berkurun lamanya saya mencari produk untuk diri sendiri akhirnya saya ditemukan dengan yang terbaik insyaALLAH untuk anda juga.


Lama juga survey produk ni walaupun dah jadi ahli dari tahun lepas 2012 tapi tak juga membeli barang sebab masa tu tak terbukak pun pintu hati nak guna produk ELKEN. Saya cuma jadi pemerhati je cewah... Jadi ahli pun sebab dapat komisen tolong jualkan korset DX ELYSLE.


Sehingga lah saya sendiri menggunakan produk ni hmmm memang sangat sangat berkesan dan terbaik untuk saya alhamdulillah..


Selamat berkenalan semua jom jadi cantik dan sihat......


Klik video di sebelah untuk melihat super product....



Tuesday 26 March 2013

KENAPA DX ELYSYLE LINGERIE

KORSET = KETAT

Kebiasaannya kalau sebut korset mesti yang terlintas difikiran kita ketat. Kenapa ketat sebab nak sembunyikan lemak yang bersepah sepah dibadan. Seperti pada waktu mula saya mencari - cari produk untuk kuruskan badan. Saya terjumpa seorang kakak yang selalu isi minyak di stesen minyak tempat saya bekerja. Cutting badan memang cantik tapi ada macam robot sikit pergerakannya dan dia pun approach saya.Masa tu memang gemuk. Memandangkan badannya yang cantik saya pun belila korset tersebut. Kakak tu ajar cara pakai yang betul.Soalan yang saya tanya pada kakak tu ialah.

Saya : Kak betul ke ini saiz saya ? 
Kakak : Ye ni la saiz awak kenapa?
Saya : Ketatnya kak oi susah nak pakai tak bernafas pulak rasanya.
Kakak : Dik kalau pakai korset memang kena ketat. kalau tak ketat macam mana nak dapat bentuk badan yang cantik.kata nak kurus.
Saya : Memang nak kurus kak tapi ketat kak
Kakak : Ala korban la sikit beauty is pain dik . 
Saya : Ye la kak saya korban le

Sebab nak kurus saya pakai setiap hari selama 8jam without failed.Kadang kadang lebih 8 jam sebab kena kerja dari pukul 6pagi sampai kol 12malam.Kainnya keras dan agak tidak selesa. Belum tambah ada yang mencucuk di bawah ketiak lagi.Jalan pun dah macam robot.Ada juga kawan yang tegur saya pakai korset ke sebab kata diorang dah macam robot hhehehehe. Bila nak ambik barang jatuh lagi azab. Tapi sebab dah ditazkirahkan yang korset wajib ketat dan masa tu pun korset tu yang paling popular pun hadap je la pakai je. Genap sebulan saya dah tak pakai lagi dah korset tu simpan elok elok dalam almari. Kenapa saya tak pakai...

Sakit : Kerja saya pelbagai susun barang pun kena buat,bila kira stok barang so kena cangkung . kadang kadang waktu kerja yang panjang membuatkan saya sangat tak selesa tapi ye la nak cantik kan.
Malu : Malu sebab kawan kawan tegur dan tau saya pakai korset sebab terlalu ketara keras kejung dan saya jenis agresif jalan pun tak de cover cover tetiba saya  berjalan dengan tertib dan ayu sebab bahagian breast terlalu menonjol heheh so kalau jalan laju saya risau boleh mendatangkan kemalangan pada yang memandang.......
Susah nak pakai : Kalau kene kerja shift pagi kol 6pagi terpaksa bangun awal nak pakai korset
Seksa nak ke tandas : Kalau pergi tandas nak pakai balik memang susah jadi saya sanggup tahan tak nak pergi toilet semata mata susah nak pakai semula.


Sehingga sekarang saya masih menggunakan beberapa jenis pakaian dalam untuk menguruskan badan dan mendapat cutting baik punya heheh. Dari yang paling murah sampailah yang mahal dan yang popular. Jadi saya boleh bezakan yang mana selesa untuk dipakai dan belum ada yang boleh memberikan apa yang saya nak KURUS, RAMPING DAN YANG PALING PENTING TIDAK MENYEKSAKAN SAYA,... OH LUPA PALING PENTING SAYA TAK NAK ORANG TAU SAYA PAKAI KORSET HEHEHEH.....ORIGINAL LA KONON..

Sampai la pada suatu petang saya telah dipaksa  fitting oleh kawan saya. Kenapa saya dipaksa sebab saya malas nak cuba korset lagi dah. Dah terpahat dikepala saya korset wajib ketat lagipun saya dah selesa pakai natural charcoal bamboo tapi sebab murah  pakai je la.

Untuk menjaga hati saya cuba dan memang saya terkejut sebab senang giler nak pakai,sarung je long girdle macam pakai seluar biasa.Sama juga dengan bahagian lain dan saya pakai sendiri dalam masa yang singkat seperti pakaian harian.Terus jatuh cinta tengok bentuk badan sendiri. Terus bukak almari cari kebaya yang dibeli tahun 2007 pakai 2x je then dah tak boleh nak masuk lagi dah.Terkejut lagi saya sebab boleh pakai siap longgar lagi dan yang paling penting tak nampak macam saya sedang memakai korset. Breast pun terletak cantik tidak la tetiba mencanak naik je dan yang paling penting saya sangat-sangat selesa. Saya cuba duduk, cangkung, baring, buat pergerakan solat sujud , rukuk dan duduk antara dua sujud sangat selesa dan sangat berbeza dari yang sebelum. Nasib baik kena paksa kalau tak, tak tau la wujudnya korset yang sangat selesa dan yang paling penting tiada lagi istilah BEAUTY IS PAIN ... Pakai korset ni tak sakit pun boleh cantik  sebab DX ELYSYLE LINGERIE adalah korset kesihatan dan bukan korset kecantikan...

Sesiapa yang berminat nak cuba secara percuma boleh hubungi saya. Jangan malu jangan segan jangan ada perasaan risau sebab pemakaian adalah secara percuma tiada paksaan untuk membeli. Jangan fikir pasal harga bagi peluang kepada diri sendiri untuk merasai sesuatu yang hebat secara percuma.Bagi saya peluang untuk kongsi kebaikan dan keselesaan korset ini. Bagi yang pernah cuba pelbagai jenis korset pasti boleh rasa perbezaannya....


FREE FITTING SMS / WATS APP/CALL
ADWA
018-2106638

No comments:

Post a Comment