PENGENALAN

ASSALAMMUALAIKUM

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM


Alhamdulillah akhirnya terhasil juga blog ini. Blog untuk saya berkongsi maklumat dengan anda semua tentang super product.Setelah berkurun lamanya saya mencari produk untuk diri sendiri akhirnya saya ditemukan dengan yang terbaik insyaALLAH untuk anda juga.


Lama juga survey produk ni walaupun dah jadi ahli dari tahun lepas 2012 tapi tak juga membeli barang sebab masa tu tak terbukak pun pintu hati nak guna produk ELKEN. Saya cuma jadi pemerhati je cewah... Jadi ahli pun sebab dapat komisen tolong jualkan korset DX ELYSLE.


Sehingga lah saya sendiri menggunakan produk ni hmmm memang sangat sangat berkesan dan terbaik untuk saya alhamdulillah..


Selamat berkenalan semua jom jadi cantik dan sihat......


Klik video di sebelah untuk melihat super product....



Monday 20 May 2013

Terbaik untuk urutan satu badan

Assalammualaikum. Pagi ni saya nak kongsikan lagi produk terbaik yang saya dan keluarga gunakan. Nama produk ni GUASA. Memang terbaik sebab boleh digunakan untuk semua jenis penyakit. Urut saja di tempat yang bermasalah insyaALLAH berkesan.

Sebelum tau pasal GUASA ni mak selalu mintak saya urut kata mak tangan saya ni sedap mengurut. Tapi saya ni bukan pengurut profesional jadi badan saya pulak sakit sakit kadang perut kembung lepas mengurut. Saya cuba beli dan guna GUASA pada mak saya alhamdulillah mak saya kata hilang sakit sakit badan dan sedap sangat. Jadi saya pakai GUASA je sekarang ni nak urut mak. 

Saya pula guna GUASA ni sebab migrain dan gastrik. Kalau migrain tu sampai aduhai nak hantuk hantuk kepala ni. Bila dah beli GUASA saya pun buat la ujikaji kat diri sendiri. Gosok GUASA kat kepala alhamdulillah memula kurang sakit kepala lepas tu hilang. Sama juga gastrik sampai rasa pedih sangat kat perut ni sebab dah tak tahan saya try je gosok kat perut. Alhamdulillah berkurangan . 

Sekarang saya beli 2 GUASA 1 saya simpan dalam handbag 1 lagi tinggal kat rumah mana la tau tengah tunggu bas ke teksi ke pergi shopping ke tetiba sakit kepala boleh juga saya gunakan GUASA.GUASA ni ada minyak khas tapi saya guna minyak baby je kalau nak lebih berkesan boleh beli minyak dan cream sekali yer.

Harga GUASA ialah RM 53.00







2 comments:

  1. Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you, However I am encountering troubles
    with your RSS. I don't understand why I am unable to subscribe to it. Is there anybody else having the same RSS problems? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanks!!

    My blog: cheap party pills

    ReplyDelete