PENGENALAN

ASSALAMMUALAIKUM

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM


Alhamdulillah akhirnya terhasil juga blog ini. Blog untuk saya berkongsi maklumat dengan anda semua tentang super product.Setelah berkurun lamanya saya mencari produk untuk diri sendiri akhirnya saya ditemukan dengan yang terbaik insyaALLAH untuk anda juga.


Lama juga survey produk ni walaupun dah jadi ahli dari tahun lepas 2012 tapi tak juga membeli barang sebab masa tu tak terbukak pun pintu hati nak guna produk ELKEN. Saya cuma jadi pemerhati je cewah... Jadi ahli pun sebab dapat komisen tolong jualkan korset DX ELYSLE.


Sehingga lah saya sendiri menggunakan produk ni hmmm memang sangat sangat berkesan dan terbaik untuk saya alhamdulillah..


Selamat berkenalan semua jom jadi cantik dan sihat......


Klik video di sebelah untuk melihat super product....



Wednesday 1 January 2014

AIR BERSIH

AIR OH AIR !!!!!!!!!!!

ADAKAH AIR DI RUMAH ANDA CUKUP BERSIH???

SANGGUPKAH ANDA MINUM AIR YANG BERPENYAKIT???

SANGGUPKAH ANDA MINUM AIR MAYAT???

SANGGUPKAH ANDA MINUM AIR YANG KOTOR?

SANGGUPKAH ANDA MINUM AIR YANG MENGANDUNGI SISA KIMIA DAN KLINIKAL???

SANGGUPKAH OH SANGGUPKAH MELIHAT KELUARGA KITA MINUM AIR YANG SEPERTI DI ATAS????

( UISH MENAKUTKAN LA PLAK ENTRI KALI NI KAN HEHEHEHEHE )

Tapi kan kalau korang memang tak sanggup nak minum dan guna air seperti yang disebutkan di atas baik la korang bertukar  segera dan buat la transformasi air di rumah korang ek dengan mendapatkan sebiji dua sistem perawatan air dari ELKEN. 

Kalau korang rasa was was lagi nak percaya kebaikan SISTEM PERAWATAN AIR ELKEN ni meh saya bagi korang demo tengok kualiti air kat rumah korang cam ne. Bersih ke idak. FREE JE  TAK PAYAH BAYO SAYA MEMANG SUKA BUAT KEJE KEJE FREE NI.LAGI PASAL KESIHATAN.

Memang la ada yang pakai penapis air dan  air yang keluar semua warna putih suci lagi murni tapi itu pada mata kasar je korang tak taukan mak nenek apa yang tersembunyi dalam air yang nampaknya bersih suci lagi murni tu dan air tu pun belum tentu sihat untuk kita minum tau....

Kesedaran ini datang cewah setelah saya membuat demo test kat rumah saya sendiri. Walaupun ada filter tapi airnya huuuuish tak sanggup nak minum..Selama ni sibuk sangat dok promote baju nak kuruskan badan kan terlupa pulak air kat rumah tu tak sihat rupanya. Ingat kan dah beli filter air dah ok tapi huhuhuhu hampeh....

Tapi kini  saya telah pun membeli SISTEM PERAWATAN AIR dari ELKEN ini . Saya beli sebab lepas di tazkirahkan mengenai kesihatan dalaman kita.Saya beli sebab air kat rumah saya bertukau menjadi hijau lumut erkkkk.. Saya beli sebab ayah saya sakit kencing manis, sakit jantung, buah pinggang. Mak saya pun tak sihat sangat walaupun sakitnya tak semeriah ayah kan. Tapi lepas saya lihat air ini dapat merawat orang (alhamdulillah)  yang ada sakit kencing manis, sakit kulit lah saya terus order 1 dan sekarang satu famili minum air yang sihat ini ... Alhamdulillah semuanya dengan izin ALLAH S.W.T. Kita hanya berusaha.

KALAU NAK SAYA BUAT DEMO FREEEEEE WATS APP/ CALL/ SMS/ LINE/ WE CHAT LAH SAYA DI 018-2106638



No comments:

Post a Comment